Tuesday, June 26, 2012

紅黑紅紅黑

紅黑紅紅黑

有沒有聽過黃貫中的新歌《紅黑》?幾乎全首歌唱住同一句歌詞:「紅黑紅紅黑,就係咁簡單。」洗腦效果,直逼許志安的「尖尖尖」!

  恕我見識淺兼頭腦簡單,我真的不知道「紅黑紅紅黑」代表甚麼?為何不可以是「黃啡黃黃啡」、「藍黑藍藍黑」或「銀灰銀銀灰」?網上討論區也引起一場激辯,有人說,「紅黑紅紅黑」是不是意甲球隊AC米蘭?又有人話成首歌就是不停地「重複重重複」,很煩!另有一位網民,長篇大論指「紅黑紅紅黑」代表十八世紀法國一部寫實主義小說《紅與黑》,紅黑分別指軍隊同教會,而首歌其實想講一個人埋沒本性而要去力爭上游……嘩,仲難明過《心戰》!咁難理解,歌詞下一句點會係「就係咁簡單」?

  最好笑是有些網民留言話「我明,但我唔會講出來,要自己領悟!」,於是有人諷刺地說:「我都諗到宇宙大爆破起源係點,不過我唔會講出 !」

  左思右想,其實「紅黑紅紅黑」會不會只代表阿Paul演唱會的贊助商可樂呢?……就係咁簡單!

紅黑紅紅黑

主唱:黃貫中
作曲:黃貫中
填詞:黃貫中
編曲:黃貫中
監製:黃貫中

歌詞

鬥 在鬥 就算你繼續鬥
得一隻手 又怎可拍手
奏 在奏 就算我繼續奏
得一個口 又怎可說否

憐憫 我雖是微塵
吶喊 卻驚動路人
夜鶯 廝守著凌晨
還我本性 心裡嗌著這兩個字

紅黑 紅紅黑 就係咁簡單
紅黑 紅紅黑 就係咁簡單
紅黑 紅紅黑 就係咁簡單
紅黑 紅紅黑 就係咁簡單

跳 就跳 別要去放慢了
這種發燒 又怎可缺少
要就要 別要去再扮了
這種困擾 是不必困擾

憐憫 我雖是微塵
吶喊 卻驚動路人
夜鶯 廝守著凌晨
還我本性 心裡嗌著這兩個字

紅黑 紅紅黑 就係咁簡單
紅黑 紅紅黑 就係咁簡單
紅黑 紅紅黑 就係咁簡單
紅黑 紅紅黑 就係咁簡單

紅黑 紅紅黑 就係咁簡單
紅黑 紅紅黑 就係咁簡單
紅黑 紅紅黑 就係咁簡單
紅黑 紅紅黑 就係咁簡單
紅黑 紅紅黑 只知我沒法界定
紅黑 紅紅黑 只知我沒法暫停
紅黑 紅紅黑 只知我沒法界定
紅黑 紅紅黑 只知我沒法暫停
紅黑 紅紅黑 就係咁簡單
紅黑 紅紅紅黑 就係咁簡單
紅黑 紅紅黑 就係咁簡單
紅黑 紅紅紅黑 就係咁簡單
紅黑 紅紅黑 就係咁簡單
紅黑 紅紅黑 就係咁簡單
紅黑 紅紅黑 就係咁簡單
紅黑 紅紅黑 就係咁簡單